pondělí 29. října 2007

proste_jaaa a o mně




Tak mě tady máte !!! Byla sem doslowa donucena, ať už touhle dobou nebo některými lidmi (nechci jmenowat :-D ), založit si taky BLOG ..... tak jako newim co bych sem měla psát, ale snad časem nějak něco wymyslim...... jinak já sem proste_jaaa, alias Houba, neboli Lůca, Lucka :-) ..... sem tak trošku magor a občas mi hrábne, tak některé poznámky, které by se tu časem mohly objewit si neborte osobně..... jo a ještě něco: opowažte se něgdo kritizowat můj prawopis, páč jestli mě nas*rete tak.....tak.....tak.....tak newim no, ale bude to bolet..... Jinak sem z Welkých Popowic a sem na to hrdá, tagže Kozla taky neurážejte, je nejlepší !!!

2 komentáře:

Apolena řekl(a)...

Jinak Lucka nemá ráda zelenou

eFKa řekl(a)...

Jo jo jooooooo!! Založíme klan blogspotářů z Popo :)